Voor wie?

Deze leerlijn is een must voor iedere accountant die de kennis van zijn klant wil vergroten en gerichter zijn werkzaamheden wil uitvoeren. Bij het risicogericht samenstellen weet je bijvoorbeeld welke risico’s er zijn en welke werkzaamheden je daarvoor moet uitvoeren.

Inhoud

Deze training bestaat uit acht onderdelen:

  1. Intake
  2. E-learning: Ken je klant
  3. Webinar of classroom: Ken je klant en regelgeving en modellen
  4. Microlearning
  5. Praktijkopdracht: Ken je klant
  6. Webinar of classroom: Ken je klant en de link met je werkzaamheden
  7. Praktijkopdracht
  8. Feedbacksessie

De leerlijn start met een intake. Wat kun je al en wat wil je leren? Vervolgens gaan we aan de slag met het onderwerp. We geven je handvatten vanuit de regelgeving en diverse modellen en we gaan in op hoe je de link maakt naar je uit te voeren werkzaamheden. Je gaat vervolgens zelf aan de slag met het onderwerp bij je klanten waarna we evalueren.

Resultaat

Na deze leerlijn weet je welke kennis van je klant relevant is, hoe je deze van je klant verkrijgt en hoe je de link legt naar je werkzaamheden bij de verschillende mkb-opdrachten.

Aanpak

Ga op verschillende momenten en met verschillende leervormen aan de slag met het onderwerp Ken je klant. De verdiepende leerlijn Ken je klant is een combinatie van vakinhoud en vaardigheden. Je gaat zelf aan de slag met het onderwerp bij je klanten. Op die manier is de praktische inbedding van het geleerde tijdens deze leerlijn optimaal.