Klantgericht formuleren voor accountants
Formuleer teksten die je klanten direct snappen.
Adviesopdrachten bieden veel toegevoegde waarde voor de klant. Mooi dus om die uit te voeren. Maar hoe pak je dat aan? En over welke onderwerpen kun je adviseren. En last but not least, wat zijn de vaktechnische aspecten.
Voor wie?
Deze leerlijn adviesopdrachten richt zich iedere accountant die als leerdoel heeft om concreet aan de slag te gaan met adviesopdrachten.
Resultaat
Na deze leerlijn adviesopdrachten heb je echt een slag gemaakt in de advisering. Je herkent advieskansen, pakt adviesopdrachten op en weet hoe je ze moet uitvoeren.
Inhoud
Deze training bestaat uit zes dagdelen:
De leerlijn start met een intake. Wat kun je al en wat wil je leren? Vervolgens gaan we aan de slag met het onderwerp strategie. We vertellen je de ins en outs en hoe je dit onderwerp aanpakt. Je gaat vervolgens zelf aan de slag met het onderwerp bij je klanten waarna we evalueren. Tussentijds en aan het einde krijg je coachingsgesprekken.
Aanpak
De leerlijn adviesopdrachten is een combinatie van vakinhoud en vaardigheden. Na elk blok ga je zelf aan de slag met het onderwerp bij je klanten. Op die manier is de praktische inbedding van hetgeen je leert tijdens deze leerlijn optimaal.